تماس با ما

راه های ارتباطی

آموزش بازی فری فایر 1 views

آموزش بازی کالاف دیوتی موبایل

خرداد 27, 1401
5 نظر

آموزش بازی کالاف دیوتی موبایل

بازی های شوتر از جمله سبک های پرطرفدار میان گیمرها محسوب می شوند. تفاوتی ندارد گیمر موبایل باشید و یا با سیستم خود بازی کنید، در هر صورت مطمئنا از سبک شوتر استقبال خواهید کرد. در این بخش از سایت فاکس جم قصد داریم تا به آموزش نکات مهم یکی از بازی های محبوب که در چند سال اخیر به شهرت بسیار زیادی دست یافته است بپردازیم؛ بازی کال آف دیوتی موبایل ساخت شرکت اکتیویژن امروزه تبدیل به یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین موبایل مبدل شده است. با این وجود بسیاری از پلیرها، به ویژه افرادی که برای اولین بار این سبک از بازی را تجربه می کنند، در همان ابتدای بازی به مشکلات زیادی بر می خورند. از طرفی دیگر گستردگی زیاد نکات و ترفندهای موجود در این بازی، می تواند دلیلی برای عدم پیشرفت شما و یا اصطلاحا درجا زدن باشد. به همین دلیل در این بخش قصد داریم تا به شما آموزش بازی کالاف دیوتی موبایل را به همراه با یک سری از نکات مهم بدهیم. بنابراین اگر به پیشرفت خود در این بازی اهمیت می دهید، تا پایان این بخش همراه ما باشید.
توجه داشته باشید نکات مذکور بیشتر برای افراد مبتدی کاربرد دارد؛ اما ممکن است برخی از آن ها به درد افراد حرفه ای نیز بخورد. پس به تمامی موارد آموزش ترفند های بازی کالاف دیوتی موبایل توجه کنید.

 

آموزش حالت ها و محیط های بازی کالاف دیوتی موبایل

 

نکات مهم در آموزش بازی کالاف دیوتی موبایل

موارد زیر چند نکته اساسی هستند که به شما کمک می کنند تا هم در حالت چند نفره( مولتی پلیر) و هم در حالت بتل رویال موفق شوید.

بهترین کنترل ها را انتخاب کنید

دو گزینه در زیر تب Controls در تنظیمات بازی وجود دارد: حالت ساده و حالت پیشرفته. حالت پیشرفته ( Advance Mode) بهترین و توصیه شده ترین روش محسوب می شود. زیرا شما کنترل بیشتری بر هدف گیری نقاط مختلف و شلیک تفنگ خود دارید. با این وجود تسلط بر این روش زمانبرتر از حالت ساده است. به همین دلیل پیشنهاد ما انتخاب حالت پیشرفته ( Advance Mode) می باشد. درست است که زمان بیشتری برای مهارت یافتن نیاز دارد اما در عوض آزادی عمل بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد. از طرفی دیگر حالت ساده فقط به صورت خودکار به دشمنان در تیررس شما شلیک می کند که این کار اگرچه بهتر به نظر می رسد اما مهمات بیشتری را نیز هدر می دهد.
از کنترلر استفاده کنید.

نکته دیگر در آموزش کالاف دیوتی موبایل استفاده از کنترلر می باشد. درست است که شما می توانید در Call of Duty Mobile فقط با استفاده از انگشت شست خود بر روی صفحه، برنده شوید؛ اما استفاده از یک کنترلر می تواند هدف گیری و حرکت دقیق تری را به شما بدهد. می توانید از PS4 DualShock، PS5 DualSense، کنترلر Xbox یا تقریباً هر کنترلر بازی دیگری که از بلوتوث پشتیبانی می کند استفاده کنید. فقط کافی است کنترلر خود را از طریق بلوتوث با دستگاه تلفن همراه خود جفت کنید و سپس پشتیبانی از کنترلر را در تنظیمات بازی فعال کنید. این کار به شما سرعت عملی بسیار بالاتر از قبل خواهد داد و شانس پیروزی شما را در مقابل حریفانتان تا اندازه چشمگیری افزایش می دهد. همچنین شما می توانید با استفاده از کنترلر نشانه گیری دقیق تری داشته باشید و همچون یک پلیر حرفه ای تیر اندازی کنید.

 

جهت خرید سی پی کالاف دیوتی کلیک کنید.

 

آموزش صفر تا صد بازی کالاف دیوتی

 

با هم تیمی های خود صحبت کنید

شما در بازی کالاف دیوتی می توانید از طریق چت صوتی(Voice Chat ) با تیم خود ارتباط برقرار کنید. این ارتباط برقرار کردن( کال اوت دادن) معمولاً برای برنده شدن در حالت‌های مختلف بازی بسیار کلیدی است؛ بنابراین توصیه می‌ کنیم اگر در انجام این کار احساس راحتی می‌کنید حتما با هم تیمی‌های خود چت کنید. همچنین اگر در ارتباط برقرار کردن با غریبه ها مشکل دارید، حتما به دنبال تشکیل اسکواد یا گروه خود باشید تا همواره با دوستان خود بازی کنید. دلیل تاکید بر این موضوع را تنها افرادی متوجه می شوند که تجربه بازی هم بدون ویس چت و هم با ویس چت را داشته اند. توجه داشته باشید از آنجایی که اعضای تیم حریف نیز ممکن است با یکدیگر صحبت کنند، صحبت کردن با هم تیمی ها نه یک کار اختیاری بلکه اقدامی ضروری برای پیروزی در بازی های آنلاین تیمی می باشد.

از مینی مپ استفاده کنید

استفاده از مینی مپ نکته مهم دیگر آموزش بازی کالاف دیوتی موبایل می باشد. مینی مپ به شما کمک می کند تا متوجه شوید که هم تیمی های شما در کدام بخش از نقشه قرار دارند. این کار به شما کمک می کند تا در صورت لزوم برای کمک، سریع تر به آن ها ملحق شوید. از طرفی دیگر استفاده از مینی مپ می تواند به شما کمک کند تا از حضور دشمن در اطراف خود مطلع شوید. بنابراین از دفعه بعد که بازی را شروع کردید، استفاده از مینی مپ را فراموش نکنید.

 

آموزش کالاف دیوتی موبایل

 

استفاده از پیستول را فراموش نکنید

بازی های شوتر همانند کالاف دیوتی به دلیل سرعت بالای رخ دادن درگیری ها( گان فایت ها) توجه زیادی به سلاح های مختلف و کاربردهایشان دارند. در طول درگیری در صورتی که خشاب اسلحه مورد استفاده تان تمام شد، پیشنهاد می کنیم تا سریعا به پیستول و یا هر سلاح ثانویه ای که در اختیار دارید، سوئیچ کنید. دلیل تاکید بر این موضوع این است که در بسیاری مواقع تعویض اسلحه بهتر از پر کردن مجدد خشاب (reload کردن) است. مطمئنا اگر پلیری باشید که مدتی است بازی های شوتر را انجام می دهد، صحت این موضوع را تایید می کنید. چراکه تمامی پلیرها بارها به خاطر اینکه فراموش کردند به جای پر کردن خشاب، اسلحه خود را عوض کنند، نبرد را باخته اند.

حتما موقع تیراندازی نشانه گیری کنید

نکته دیگری که به عنوان آموزش بازی کالاف دیوتی موبایل برای مبتدی ها آن را مطرح می کنیم، ایم (aim) گرفتن است. اگر بازی افراد آماتور( نوب های عزیز!) را مشاهده کنید این مشکل بیشتر در بازی آن ها به چشم می خورد. بسیاری از آماتورها در هنگام تیراندازی نشانه گیری نمی کنند که این کار باعث می شود تیرها با دقت کمتری به هدف اصابت کند. این کار که اصطلاحا با نام (hip fire) شناخته می شود، محبوبیت زیادی در بین افراد آماتور دارد. البته در فواصل خیلی نزدیک این نوع تیراندازی بسیار مفید است اما در فاصله های متوسط و دور به هیچ عنوان توصیه نمی شود. بنابراین اگر شما نیز علاقه زیادی به تیراندازی بدون ایم گرفتن دارید بهتر است این عادت را ترک کنید.

 

برای خرید جم فری فایر کلیک کنید.

 

آموزش بازی کالاف دیوتی موبایل حرفه ای

 

سنگر بگیرید!

حتی اگر دقیق ترین تیراندازی را در بین تمامی پلیرها داشته باشید، بدون اینکه از کاور یا سنگر مناسب استفاده کنید، نمی توانید پیروز بازی شوید. این موضوع در هر دو حالت بتل رویال و مولتی پلیر صدق می کند. شاید کاور گرفتن موضوع ساده و واضحی به نظر برسد اما بسیاری افراد در حین بازی این موضوع را فراموش می کنند که همین موضوع باعث باخت آن ها می شود.

جمع بندی

آموزش بازی کالاف دیوتی موبایل دارای نکات بسیار زیادی است که برخی از آن ها را در این بخش ذکر کردیم. طبیعی است که اگر مدتی از بازی کردنتان گذشته باشد، به بسیاری از نکات بالا تسلط داشته باشید و آن ها را در طول بازی به کار ببرید. با این وجود حتی اگر به تمامی نکات مسلط بودید، تاکید مجدد روی آن ها می تواند تا اندازه ای به حک شدن آن ها در ذهنتان کمک کند. لازم به ذکر است اگر قصد پیشرفت سریع تر در بازی های موبایل را دارید، می توانید این روند را با خرید سی پی کالاف دیوتی، خرید کریستال گنشین ایمپکت، خرید جم فری فایر و یا خرید انسی پابجی نیو استیت از فاکس جم تسریع نمایید. شما نیز اگر نکته ای در خصوص اموزش بازی انلاین کالاف دیوتی موبایل دارید، در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید نکات آموزشی سایر بازی ها را نیز در سایت فاکس جم مطالعه کنید.
ممنون از اینکه تا پایان این بخش با موضوع آموزش بازی کالاف دیوتی موبایل همراه ما بودید.

باربد 0 مقاله منتشر کرده است

مقالات مشابه

مطالب به درد بخور برای شما

نظرات

تعامل و گفتگو با کاربران
  1. ممنون از این مطلب کاربردی

  2. دست شما درد نکنه عالی بود

  3. Thanks for thr great article!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *