تماس با ما

راه های ارتباطی

30 views

تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل

تیر 28, 1401
0 نظر

امروزه بسیاری از بازی هایی که تنها بر روی پلتفرم خاصی مانند کامپیوتر و کنسول قابل اجرا بودند توسعه یافته و توانایی نصب و فعال سازی در موبایل را نیز دارند و شما عزیزان می توانید بازی را همراه خود به هر مکانی ببرید. به عنوان نمونه ای از بازی های ذکر شده میتوان به کالاف دیوتی که از محبوبیت ویژه ای میان کاربران برخوردار است، اشاره نمود.
در دنیای بازی مدرن، به طور کلی گیمرها علاوه بر سرگرمی خود پیوسته به دنبال راه های متعددی با هدف بهبود و ارتقای بازی خود هستند. یکی از راهکارها جهت پیشرفت در بازی، یادگیری تنظیم آن در بهترین حالت است. با ما همراه باشید تا بهترین تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل را برای شما شرح دهیم.

بازی کالاف دیوتی موبایل

پیش از پرداختن به بهترین تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل، لازم است بدانید که سازنده اصلی بازی ذکر شده شرکت اکتیویژن (Activision) است که بعد ها از طریق همکاری با کمپانی تنسنت استودیو (Tencent Studio)، بازی مذکور در موبایل ها نیز عرضه شد.
همانطور که می دانید این بازی اکشن و اول شخص میباشد و همانند بسیاری از بازی های دیگر دارای پرداخت درون برنامه ای است که شما آن را با نام سی پی می شناسید. شما عزیزان می توانید برای خرید سی پی کالاف دیوتی از سایت فاکس جم کمک بگیرید.
حال وقت آن است که به تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل بپردازیم.

 

تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل

 

با تنظیمات اولیه بازی کالاف دیوتی موبایل بیشتر آشنا شوید

شایان ذکر است که این بازی از سه حالت یا (mode) برخوردار می باشد که شامل مود چند نفره، زامبی و بخش بتل رویال است. در ادامه به توضیح تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل که همگی آن ها قابل پیاده سازی بروی انواع مودهای موجود در بازی می باشد، می پردازیم. بخش های مختلف این تنظیمات شامل مجموعه زیر است.
تنظیمات کنترل ها، پایه ای، حساسیت، کنترلر و تنظیمات بتل رویال که در ادامه بهترین آرایش هر کدام از موارد نام برده شده را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.
به طور کلی بخش هایی که در تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل باید فعال یا غیر فعال باشند را در ادامه شرح داده ایم که برای دسترسی به این بخش باید روی آیکون تنظیمات زده و وارد قسمت پایه یا Basic شوید.
گزینه هایی که معمولا باید فعال باشند شامل؛

Aim assist
Fixed r-fire button
Quick run
Fixed Joystick

می باشند. درباره فعال بودن گزینه Aim assist نیازی به نگرانی نیست اما اگر به دنبال چالش بیشتر هستید آن را غیر فعال کنید. حال آنکه بسیاری از گیمرهای حرفه ای و سرشناس نیز از قابلیت نام برده شده (Aim assist) بهره می برند.
توجه فرمائید که روشن بودن تمامی موارد فوق به منظور تجربه هر چه بهتر بازی به شما پیشنهاد شده است.

و حالا به گزینه هایی می پردازیم که می بایستی غیر فعال باشند. این موارد شامل؛

Fixed Joystick Auto-sprint
Fast throw Grenade
Gyroscope

هستند. البته لازم به ذکر است که روشن یا خاموش بودن این گزینه عموما به سبک و سلایق شما بستگی دارد، لذا اگر دوست دارید هنگامی که گوشی خود را حرکت می دهید در همان حال هم نشانه گیری شما جابجا شود و به عبارتی دیگر تکان دادن موبایل خود در جهت نشانه گیری و کنترل آن، این بخش را فعال کنید.
در ادامه نحوه انتخاب تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل برای شما شرح داده شده است.

تنظیمات دسته بازی برای کالاف دیوتی موبایل

 

راهنمای پیاده سازی تنظیمات بازی

حال به سراغ آموزش تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل می رویم.

همان گونه که می دانید برای رفتن به بخش تنظیمات ابتدا باید روی آیکون آن بزنید. بعد از آن منوی مدنظر باز خواهد شد و شامل قسمت های زیر است.
Controls: این بخش شامل دو گزینه می باشد که عبارتند از؛ حالت ساده (Simple mode) و پیشرفته (Advanced mode). شک نکنید که برای بازی حرفه ای و خیره کننده باید دومین حالت ذکر شده را برگزینید ، چرا که در مود ساده سلاح شما بصورت اتومات به دشمن تیراندازی می کند همچنین این امر بیشتر اوقات باعث کاهش کیفیت بازی شما می شود.
حال آنکه در بخش پیشرفته شما قادر خواهید بود تا انواع سلاح های خود را به طور جداگانه شخصی سازی کنید. امر ذکر شده در بخش Custom قابل اجرا می باشد. در آخر باید روی گزینه Custom Layout بزنید تا تغییرات اعمال شود.
Basic: از پرکاربردترین تنظیمات میتوان به این قسمت اشاره کرد. ADS در این بخش باید روی گزینه Tap to ADS تنظیم شود. اهمیت امر ذکر شده این است که از به هم ریختگی صفحه بازی شما هنگام گیم پلی جلوگیری می کند. همچنین روشن بودن Display left fire button بهتر است. Camera FOV یا میدان دید، بستگی به سلیقه شما دارد که زاویه دید گسترده ترجیح میدهید یا کمتر.

Audio and Graphics: این مورد به لحاظ نحوه عملکرد شما در بازی حائز اهمیت می باشد زیرا همانگونه که مستحضرید در این بازی، اصوات نقش برجسته ای دارند و می توانند تاثیر مثبت و منفی بر بازی داشته باشند. بسته به نوع گوشی ای که دارید این بخش را می توانید تنظیم کنید.
همچنین به منظور کاهش صداهای مزاحم و غیر ضروری پیشنهاد می شود که گزینه Low تا Mid-end را انتخاب کنید. برای تجربه FPS در بالاترین درجه ممکن می توانید Frame rate را روی درجه بیشترین یا Max تنظیم کنید. برای گرافیک بازی هم پیشنهاد ما قرار دادن آن در حالت low یا Medium است تا مانع داغ کردن موبایل شما شود. در این بخش توصیه می شود که گزینه های زیر را خاموش کنید تا از حواس پرتی های احتمالی شما جلوگیری شود.

Real time shadow
Death of field
Water reflection
Ragdoll
Bloom
Sensitivity: در قسمت حساسیت بهتر است اعدادی بین ۶۰ تا ۷۰ را انتخاب کنید. نگران این میزان حساسیت نباشید هر چه بیشتر بازی کنید، سریعتر به این تغییرات عادت می کنید.
BR Settings: این گزینه مربوط به مود بتل رویال می باشد. در این بخش بهتر است که Auto Loot فعال باشد تا برای جمع آوری تجهیزات نیازی به دکمه اضافی بروی صفحه نداشته باشید.
Quick Massage
Controller: این بخش برای کاربرانی که از دسته استفاده می کنند است.
Language

موارد بالا نمونه هایی از حرفه ای ترین تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل می باشند که می توانید برای داشتن گیم پلی راحت و انعطاف پذیر از آن ها بهره ببرید. همچنین اگر علاقه مند هستید اطلاعاتی در زمینه آموزش بازی کالاف دیوتی موبایل کسب کنید پیشنهاد می کنیم که سایر مطالب فاکس جم را مطالعه فرمائید.

 

آموزش تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل

 

قابلیت استفاده از دسته

هرچند که بازی کالاف دیوتی در موبایل تجربه خیلی خوبی را به همراه دارد، با این حال صفحه گوشی به علت کوچک بودن باعث کاهش کیفیت عملکرد گیمرها می شود اما نگران نباشید چرا که شرکت سازنده این بازی فکر مشکل مذکور را هم کرده است. قابلیت اتصال هر نوع دسته ای به بازی، این امکان را برای کاربران به وجود آورده که بدون هیچ مانعی بروی صفحه گوشی خود با خیال راحت تمام صفحه را در اختیار داشته باشند و با عملکرد بالایی بازی کنند. در ادامه به بررسی تنظیمات دسته بازی کالاف دیوتی موبایل می پردازیم.

بهترین تنظیمات دسته

همانطور که قبل تر نیز ذکر شد دسته ها در انواع گوناگونی عرضه می شوند که ما نوع بلوتوثی را پیشنهاد می کنیم. بدین صورت که گوشی و دسته باید با هم Pair یا جفت شوند. در اینجا نحوه اتصال دسته های XBOX و PLAY STATION را شرح خواهیم داد.
در مرحله اول باید دکمه Share و PS در PS4 و در XBOX هم دکمه های Sync و XBOX را نگه دارید. در مرحله دوم باید بلوتوث گوشی خود را فعال کنید و نام دسته خود را بروی موبایل خود جستجو کرده و با زدن روی آن به دسته متصل شوید. در مرحله آخر هم بازی کالاف دیوتی را در گوشی خود اجرا کنید. در اینجا متوجه می شوید که دسته هنوز به طور کلی وصل نشده لذا باید گزینه Allow to use controller را روشن کنید. حال شما می توانید تنظیمات دلخواه خود را انتخاب و یا تغییراتی بر تنظیمات اولیه خود اعمال کنید.

جمع بندی

همانطور که در ابتدای این مقاله گفته شد بازی کالاف دیوتی موبایل، تجربه ای هیجان انگیز را با خود به همراه دارد و اگر حتی خیلی کم هم به این نوع از بازی ها علاقه مند هستید توصیه می شود که آن را در گوشی های خود بازی کنید. همچنین می توانید از تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل که در این مقاله شرح داده شد بهره ببرید.
در صورت وجود هر سوالی می توانید با پشتیبانان فاکس جم ارتباط داشته و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

برای خرید کریستال گنشین ایمپکت کلیک کنید.

باربد 0 مقاله منتشر کرده است

مقالات مشابه

مطالب به درد بخور برای شما

نظرات

تعامل و گفتگو با کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *