تماس با ما

راه های ارتباطی

ترفندهای بازی کالاف دیوتی موبایل 31 views

با اطلاع از ترفندهای مخفی و کاربردی کالاف دیوتی موبایل بازی خود را بهبود ببخشید

تیر 30, 1401
0 نظر

بازی Call of Duty Mobile حالت های چند نفره و بتل رویال را به پلیرها ارائه می‌ کند؛ این بازی که چند سالی می شود که از انتشار آن گذشته است به محبوبیت چشمگیری در میان گیمرهای موبایل دست یافته است. از طرفی دیگر کیفیت بالا، آفرهای جذاب و فضای رقابتی آن، از مواردی هستند که نمی شود به سادگی از آن ها چشم پوشی کرد. با این وجود همواره دیده می شود که برخی از پلیرهای این بازی عملکرد بسیار بهتری نسبت سایر پلیرها دارند. این موضوع می تواند به دلیل دانش و تجربه ای باشد که برخی از آن ها را پلیر کسب کرده و برخی از آن را نیز از طریق بررسی بازی سایر افراد به دست آورده است. به همین دلیل است که قصد داریم در این بخش ترفندهای بازی کالاف دیوتی موبایل را مورد بررسی قرار دهیم و نکاتی را به شما بگوییم که می تواند سطح بازی شما را افزایش دهد.

ترفندهای بازی کالاف دیوتی موبایل

مواردی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم چند ترفند بازی کالاف دیوتی موبایل هستند که به شما کمک می کنند که هم در حالت چند نفره و هم در حالت بتل رویال موفق شوید.

بهترین کنترل ها را انتخاب کنید.

در بازی کالاف دیوتی موبایل دو گزینه در زیر تب Controls در تنظیمات بازی وجود دارد: حالت ساده و حالت پیشرفته. حالت پیشرفته یا همان حالتAdvanced بهترین و البته توصیه‌ شده‌ ترین گزینه است؛ زیرا کنترل بیشتری روی هدف‌ گیری و همچنین شلیک تفنگ خود دارید. حالت ساده فقط به صورت خودکار روی دشمنان در تیررس شما شلیک می کند و مهمات بیشتری را هدر می دهد. به همین دلیل به گیمرهایی که قصد دارند تا در بازی پیشرفت کنند، توصیه می کنیم تا از حالت پیشرفته استفاده کنند. درست است که در ابتدای کار، این موضوع بسیار عذاب آور می باشد و می تواند به دفعات زیادی منجر به باخت شما و حتی تیمتان شود اما به شما تضمین می دهیم زمانی که به این حالت مسلط شوید، سطح بازی تان تا اندازه زیادی افزایش خواهد یافت.

برای اطلاع از تنظیمات بازی کالاف دیوتی موبایل کلیک کنید.

 

ترفند های بازی کال اف دیوتی موبایل بتل رویال

 

در جای خود ثابت نمانید

بازی Call of Duty Mobile یک بازی تیراندازی سریع است. ثابت ماندن در مکانی خاص شما را به یک هدف آسان تبدیل می کند، بنابراین مطمئن شوید که در حین بازی در جای خود ثابت نمانید. تفاوتی ندارد شما چقدر حرفه ای هستید و یا حریفانتان چقدر نوب هستند! در صورتی که در جای خود ثابت بمانید و حرکت نکنید هدف ساده ای برای آن ها خواهید بود.

هر روز به بازی وارد شوید

یکی از ترفند های جالب بازی کال اف دیوتی موبایل این است که هر روز به بازی وارد شوید. این موضوع منجر به این می شود تا روزانه پاداش های خاصی دریافت کنید. توجه داشته باشید که شما تنها با وارد شدن به بازی هر روز پاداش دریافت می کنید و چه چیزی از این بهتر! بنابراین مطمئن شوید که هر روز وارد اکانت خود می شوید و آن جوایز را دریافت کنید. این جوایز می توانند پاداش هایی مانند کارت های Weapon XP یا پوسته های سلاح( اسکین) باشند.

 

به یک کلن بپیوندید و در جنگ های بین کلن ها شرکت کنید.

این مورد را نیز می توان جزو ترفندهای بازی کالاف دیوتی موبایل دانست. پیوستن به یک کلن و شرکت در جنگ های آن به شما این امکان را می دهد که با سایر بازیکنان برای کسب جوایز اضافی در Call of Duty Mobile رقابت کنید. این موضوع مزایای زیادی دارد. اول آنکه جوایز زیادی در انتظار شما است و همین موضوع می تواند سرعت پیشرفت شما در بازی را افزایش دهد. دوم اینکه به دلیل ارتباط با یک کامیونیتی، دانش شما در بازی افزایش خواهد یافت و می توانید از تجربه آن ها استفاده کنید. سوم اینکه فعالیت به همراه یک گروه از پلیرها انگیزه ای مضاعف در شما ایجاد کرده و باعث می شود لذت بیشتری از بازی ببرید.

 

 

ترفندهای بازی کالاف دیوتی موبایل پلیر

 

ماموریت های روزانه را کامل کنید

شاید عجیب باشد که این نکته را به عنوان یکی از ترفند های طلایی بازی کالاف دیوتی موبایل معرفی کرده ایم؛ اما اگر بدانید که جمع شدن جوایز این ماموریت ها و دریافت آن ها هر روز چه میزان در پیشرفتتان موثر است، مطمئنا اهمیت آن را بهتر درک خواهید کرد. ماموریت‌های روزانه معمولاً چالش‌های ساده‌ای مانند بازی چند نفره یا بتل رویال هستند. انجام این وظایف آسان به شما پاداش هایی مانند افزایش XP، کارت های Weapon XP و موارد دیگر را می دهند. بنابراین تا حد امکان این ماموریت ها را انجام دهید و خودتان را از فضای بازی دور نکنید؛ در غیراینصورت تلاش بیشتری برای بازگشت به سطح قبلی خود باید انجام دهید.

ترفندهای بازی کالاف دیوتی موبایل پلیر

علاوه بر نکات اساسی در مورد کاور گرفتن و همچنین استفاده از مینی مپ، باید از چند نکته دیگر نیز آگاه باشید که می تواند به شما در بهبود گیم پلی و ارتقاء سطح در حالت چند نفره Call of Duty Mobile کمک کند.

حالت تمرین

اگر به تازگی با Call of Duty Mobile آشنا شده اید یا با کنترل ها مشکل دارید و به آن ها عادت نکرده اید، جالب است بدانید این بازی دو روش مختلف را برای تمرین ارائه می دهد. در قسمت انتخاب حالت بازی چند نفره، می‌توانید بخشی را پیدا کنید که روی آن «تمرین» نوشته شده است. در اینجا می توانید انتخاب کنید که هدف خود را در یک محدوده شلیک تمرین کنید یا می توانید مسابقات چند نفره را در برابر ربات های هوش مصنوعی انجام دهید. در هر صورت هرکدام از آن ها می توانند بخشی از بازی شما را بهبود بخشند. همچنین برخی افراد برای دست گرمی و آماده شدن برای ورود به بخش آنلاین نیز از آن استفاده می کنند.

بازی کنید تا سطح( لول) خود را بالا ببرید

هر لول جدید و هر فصل از بازی، سلاح‌ ها، اتچمنت ها و امتیازهای بیشتری را برای باز کردن به ارمغان می‌آورد. با دریافت انتخاب های بیشتر، جوایز های شما نیز افزایش می یابد و می توانید با دست بازتری به بازی کردن بپردازید. بنابراین حتما در بازه های زمانی مختلف آپشن هایی که برایتان باز می شوند را بررسی کنید تا با سرعت بیشتری پیشرفت کنید.

برای خرید سی پی کالاف دیوتی کلیک کنید.

 

ترفند های جالب بازی کال اف دیوتی موبایل

 

تعویض اسلحه ها

از دیگر نکات مهم در خصوص آموزش بازی کالاف دیوتی موبایل می توان به تعویض سلاح ها اشاره کرد. شما می‌توانید loadout خود را در اواسط مسابقه ها عوض کنید؛ بنابراین اگر بازی خوب پیش نمی‌ رود، تنها به استفاده از سلاحی که در ابتدا انتخاب کرده ‌اید، محدود نیستید. به بیانی دیگر برای هر موقعیتی که ممکن است نیاز باشد، تعویض اسلحه را انجام دهید.

 

نقشه ها را یاد بگیرید

تسلط به بخش های مختلف مپ، آشنایی با مسیرهای هر نقشه، کاورها و سایر مناطقی که می‌توانید از آن‌ها مورد حمله قرار بگیرید، بسیار مفید بوده و جزو ترفند های جالب بازی کال اف دیوتی موبایل محسوب می شود. این تسلط به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید که چگونه نقشه‌ها را به بهترین شکل پیمایش کنید و همچنین در کجا ممکن است تک ‌تیرانداز یا کمپری در کمین پیدا کنید. البته کمپرها همه جا در کمین هستند اما با شناخت نقشه می توانید احتمال غافلگیر شدنتان را تا اندازه زیادی کاهش دهید.

از خریدهای درون برنامه ای استفاده کنید

یکی دیگر از بخش های جالب در بازی کالاف دیوتی موبایل، بخش فروشگاه آن می باشد. در این بخش طی بازه های زمانی مختلف، پیشنهادات گوناگونی برای خرید در دسترس شما قرار می گیرد. البته توجه داشته باشید که به دلیل تحریم هایی که در رابطه با کشور ایران اعمال شده است، شما نمی توانید شخصا اقدام به خرید آفرها نمایید. به همین دلیل فروشگاه فاکس جم امکانی را برایتان فراهم آورده است تا بدون هیچ مشکلی از این سایت خرید خود را انجام دهید.
فاکس جم نه تنها در خصوص خرید سی پی کالاف دیوتی، بلکه در رابطه با خرید ارزهای سایر بازی ها مانند خرید کریستال گنشین ایمپکت، خرید جم فری فایر، خرید انسی پابجی نیو استیت و همچنین خرید جم فری فایر با ایدی نیز می تواند کمکتان کند. بنابراین اگر قصد دارید تا با سرعت بیشتری نسبت به سایر گیمرها پیشرفت کنید، از خرید ارزهای درون بازی غافل نشوید.

جمع بندی

با عمل کردن به ترفندهای بازی کالاف دیوتی موبایل که در این بخش گفته شد، بدون شک می توانید با سرعت بیشتری در بازی پیشرفت کنید. ما سعی کردیم نکات مهمی را که ممکن است در بازی برایتان مفید باشد را ذکر کنیم با این وجود احتمال دارد برخی از شما به موارد ذکر شده از قبل مسلط باشید و حتی ترفندهای دیگری نیز مد نظرتان باشد. اگر اینگونه است، حتما آن را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.
ممنون که تا پایان این بخش با موضوع ترفندهای بازی کالاف دیوتی موبایل ما را همراهی کردید.

باربد 0 مقاله منتشر کرده است

مقالات مشابه

مطالب به درد بخور برای شما

نظرات

تعامل و گفتگو با کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *