تماس با ما

راه های ارتباطی

آموزش پابجی نیو استیت 39 views

آموزش پابجی نیو استیت

تیر 7, 1401
0 نظر

آموزش پابجی نیو استیت

بازی پابجی نیو استیت توسط شرکت کرافتون به عنوان جانشینی برای بازی پر طرفدار پابجی موبایل و با گرافیک بهتر به دوستداران دنیای بازی موبایل معرفی شده است. باید دید این بازی که شرکت سازنده آن، امید زیادی به آن دارد، آیا می‌تواند در رقابت با کالاف دیوتی موبایل و اپکس لجندز، سرش را با غرور بالا بگیرد یا خیر.
در این مقاله تلاش می‌کنیم ابتدا شما را با فضای کلی بازی پابجی نیو استیت آشنا کرده سپس به آموزش نصب پابجی نیو استیت بپردازیم سپس یاد بگیریم که اکانت پابجی نیو استیت چگونه ساخته می‌شود و بهترین تنظیماتی که در پابجی نیو استیت می‌توان قرار داد را به شما یاد دهیم.

پس ابتدا به سراغ خود بازی پابجی نیو استیت برویم و ببینیم که اصولا چه سبکی دارد و چگونه این بازی انجام می‌شود؟

 

اموزش ساخت اکانت پابجی نیو استیت

 

آموزش حرفه ای شدن در پابجی نیو استیت

سبک بتل رویال در چند سال اخیر دنیای بازی‌های موبایل را در دست خودش گرفته است. این روند با بازی‌های پابجی و فورتنایت و کال دیوتی موبایل شروع و اوج گرفت. در سبک بتل رویال تعداد نسبتا زیادی از بازیکنان که به صورت آنلاین به سرور بازی متصل‌اند در یک جزیره پیاده می‌شوند. در این جزیره انواع مهمات و اسلحه‌ها بر روی زمین قرار دارد و بازیکنان به کمک این تجهیزات، سایر بازیکنان را می‌کشند. نفر آخری که در این بازی زنده بماند پیروز این دست از بازی است.
این بود خلاصه‌ای از بازی‌های سبک بتل رویال!
اما شرکت کرافتون با معرفی پابجی نیو استیت، ادعا کرده است که بازی‌ای در سطح جدیدی از بتل رویال و سرشار از هیجان را پیش روی بازیکنان قرار خواهد داد. فضای پابجی نیو استیت در سال ۲۰۵۱ و در مکانی به نام تروی جریان دارد.
خبر خوبی که بازیکنان به آن امید زیادی بسته‌اند این است که شرکت سازنده پابجی نیو استیت ادعا کرده است که این بازی، تجربه‌ای منحصر به فرد و کیفیتی در حد و حدود کنسول‌های بازی به بازیکنان ارائه می‌دهد.
همچنین بد نیست بدانید که در این بازی برای خرید آیتم‌ها و اسکین‌های انواع اسلحه‌ها و کاراکترهای درون بازی که رایگان نیستند از یک ارز یا سکه به نام ان سی یا NC استفاده می‌شود.
متاسفانه به دلیل آن که اکثر سازندگان بازی‌ها کشور ما را تحریم کرده‌اند، نمی‌توان به صورت مستقیم از فروشگاه‌های درون بازی اقدام به خرید کرد.
خوشبختانه سایت فاکس جم این کار را برای شما صد برابر راحت کرده است و شما کافی است به صفحه خرید انسی پابجی نیو استیت رفته و یکی از پک‌ها را انتخاب کرده تا در مدت خیلی کوتاهی، ان سی‌های مورد نظر به اکانت شما واریز شود.

آموزش نصب بازی پابجی نیو استیت

بازی پابجی نیو استیت بر روی گوشی‌ها به راحتی نصب می‌شود و مشکل خاصی ندارد. صرفا این نکته را قبل از نصب بازی به یاد داشته باشید که این بازی تنها بر روی دستگاه‌هایی با پردازنده ۶۴ بیتی یا آرم ۶۴ قابل نصب است.
همچنین حداقل رمی که گوشی یا تبلتتان باید داشته باشد تا بازی بتواند بر روی آن اجرا شود ۲ گیگ است. علاوه بر این موارد نیز باید بدانید که این بازی بر روی اندروید ۶ و بالاتر قابل نصب است.
حال اگر بخواهید این بازی را بر روی سیستم نصب کنید چگونه است؟

 

اموزش تنظیمات پابجی نیو استیت

 

آموزش راه اندازی پابجی نیو استیت

در این قسمت از آموزش نصب پابجی نیو استیت به سراغ نصب این بازی بر روی پی سی می‌رویم. امروزه شبیه سازهای زیادی برای پی سی نوشته شده که می‌توان انواع بازی‌ها و برنامه‌های اندروید را بر روی پی سی ران کرد. شبیه سازهای بسیار خوبی همانند بلواستکس و نوکس که شما را برای نصب و راه اندازی انواع اپلیکیشن‌های اندرویدی بر روی پی سی‌های ویندوزی سر بلند می‌کند.
اما وقتی به سراغ بازی پابجی و پابجی نیو استیت می‌رویم و می‌خواهیم این بازی را بر بستر سیستم پی سی نصب کنیم بهترین پیشنهادی که می‌توان کرد نصب Gameloop است که در واقع به نوعی می‌توان گفت اصلا برای همین کار ساخته شده است.

حداقل نیازهای سخت افزاری برای نصب گیم لوپ و اجرای بازی پابجی نیو استیت می‌توان به این موارد اشاره کرد:

• پردازنده: ترجیحا ۳ هسته‌ای
• کارت گرافیک: جی تی ۷۱۰ و مشابه
• حافظه رم: ۴ گیگابایت
• سیستم عامل: ویندوز ۷، ۸، ۸.۱، ۱۰
• دایرکت ایکس نسخه ۱۰.۱ و بالاتر
• حداقل ۳.۵ گیگابایت فضای خالی بر روی هارد

از مزایای نصب گیم لوپ و اجرای پابجی نیو استیت بر روی سیستم این است که می‌توانید این بازی را به کمک موس و کیبورد اجرا کنید. البته برای حرفه‌ای‌ترها نیز مزیت گرافیک بالاتر و امکان گرفتن فریم ریت بیشتر از جمله فواید اجرای این بازی بر روی سیستم پی سی است.

 

آموزش راه اندازی پابجی نیو استیت

 

آموزش ساخت اکانت پابجی نیو استیت

به طور کلی ساخت اکانت و ثبت نام در بازی پابجی مشکل خاصی ندارد و به راحتی انجام می‌گیرد. بعد از نصب اولیه بازی پابجی نیو استیت و بعد از پخش لودینگ، صفحه‌ای باز شده و از شما می‌خواهد که انتخاب کنید که که چگونه می‌خواهید وارد بازی شوید. گزینه‌هایی مانند ورود به صورت مهمان، ورود به کمک جیمیل و ورود به کمک فیسبوک به شما نشان داده خواهد شد.
راحت‌ترین گزینه، گزینه وارد شدن به صورت مهمان است. اما به شما توصیه نمی‌شود. زیرا اگر اتفاقی برای بازی نصبی شما بیفتد و احیانا بازی از روی گوشی شما حذف شود. یا اگر بخواهید بازی را بر روی یک دیوایس دیگر ادامه دهید تمام دستاوردها و اچیومنت‌های شما پاک خواهد شد.
بهترین راه و راه پیشنهادی ما به شما این است که از طریق ورود با جیمیل در بازی ثبت نام کنید. بدین ترتیب دیگر بازی شما و دستاوردهایی که به دست خواهید آورد جایشان امن است. و از هر دستگاهی می‌توانید داخل اکانتتان شوید و بازی کنید.
همچنین می‌توانید از طریق فیسبوک نیز وارد شوید اگر دارای فیسبوک هستید.
البته فراموش نشود برای عملکرد بهتر قسمت ثبت نام، سعی کنید از یک برنامه تغییر لوکیشن استفاده کنید تا مشکلاتی مانند عدم ثبت نام و از این دست موارد برای شما پیش نیاید.

 

آموزش حرفه ای شدن در پابجی نیو استیت

 

برای خرید سی کالاف دیوتی کلیک کنید.

 

آموزش تنظیمات پابجی نیو استیت

بازی پابجی نیو استیت همانطور که بالاتر گفتیم دارای گرافیک بسیار بالایی است. اما باید حواستان باید که تنظیمات بازی را در بهترین حالتی که می‌توان قرار داد، تنظیم کرد تا بتوانید بهترین حالت را نسبت به دیوایسی که در اختیار دارید، به دست آورید. در ادامه آموزش تنظیمات پابجی نیو استیت را با جزییات بیشتر و به ترتیب برایتان آوردیم تا شما هم بتوانید این بازی قشنگ را در بهترین حالت گرافیکی و روان‌تر اجرا کنید.

تنظیمات حساسیت دوربین

در بازی پابجی موبایل اصلی قسمت دوربین و ADS به صورت جداگانه قابل تنظیم بود. در بازی پابجی نیو استیت این دو قسمت در هم ادغام شده‌اند. در این قسمت می‌توانید دامنه حرکات دوربین را تنظیم کنید. همچنین در همین قسمت می‌توانید لگد اسلحه پس از شلیک را کم کنید تا در هنگام بازی تا جای ممکن دقیق‌تر بتوانید شلیک کنید.
بهترین حالت تنظیمات دوربین را برای شما در این قسمت آورده‌ایم که می‌توانید شما هم این تنظیمات را بر روی دیوایس خودتان پیاده کنید تا تفاوت را حس کنید.

TPP Camera: 150-180%
TPP Shoulder Camera: 150-160%
FPP Camera: 170-185%
FPP Shoulder Camera: 145-150%
Iron Sights: ADS- 90-100%
Fire: 90-100%
Red Dot and Viper: ADS-90-100%
Fire-90-100%
2x Scope: ADS-95-100%
Fire-95-100%
3x Scope: ADS-90-100%
Fire-90-100%
4x Scope: ADS-100-105%
Fire-100-105%
6x Scope: ADS-110-110%
Fire-100-110%
8x Scope: ADS-100-110%
Fire-100-110%

 

اموزش نصب پابجی نیو استیت

 

تنظیمات گیم پلی

در این قسمت از آموزش تنظیمات پابجی نیو استیت توصیه می‌شود برای گیم پلی‌ای حرفه‌ای از این تنظیمات استفاده شود.

Sound Tracker Enable
Sound Tracker with Icon Enable
3D-HUD Enable
Blocked LoS Warning Enable
Heal Widget Instant Use Enable
Auto-Follow Disable
Scope Quickslot Enable
TPP/FPP Switch Button Enable

تنظیمات درگ کنترل

در این قسمت از تنظیمات نیز می‌توانید از این تنظیماتی که در پایین برای شما آوردیم استفاده کنید. به احتمال زیاد در بازی کردن شما اثر مثبتی خواهد گذاشت.

Camera Rotation when Dragging Peek Button Enable
Camera Rotation when Dragging Shoulder Mode Button Enable
Camera Rotation when Dragging Scope Mode Button Enable
Aim Assist Enable
Single/Burst Mode Auto Fire Touch Hold Fire Button
Auto Shoulder Weapon Disable
Shotgun Firing Mode Tap
Sniper Rifle Firing Mode Tap
Auto Pull Pins Enable
Horizontal Camera Acceleration Enable

 

آموزش نصب پابجی نیو استیت

 

سخن پایانی

بازی پابجی نیو استیت از جمله بازی‌های اعتیادآور و درگیر کننده است. این بازی که به سبک بتل رویال می باشد یک جورایی بازی آپدیت شده پابجی موبایل معروف به حساب می‌آید. در این مقاله آموزش نصب پابجی نیو استیت را آوردیم و همچنین نحوه ساخت اکانت را نیز به شما عزیزان آموزش دادیم. در ادامه تنظیمات مخصوص بازی را به نحوی که در بهینه‌ترین حالت خودش باشد، به ترتیب آوردیم تا اگر در این حوزه سر رشته‌ای ندارید به راحتی بتوانید همانند حرفه‌ای‌های این بازی، تنظیمات آن را انجام دهید.
همچنین در صورت نیاز به خرید ان سی پابجی نیو استیت، خرید کریستال گنشین ایمپکت و خرید جم فری فایر می‌توانید از فاکس جم کمک بگیرید و به هر میزانی که علاقه‌مند بودید ان سی خریداری نمایید.

 

باربد 0 مقاله منتشر کرده است

مقالات مشابه

مطالب به درد بخور برای شما

نظرات

تعامل و گفتگو با کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *