تماس با ما

راه های ارتباطی

آموزش بازی گنشین ایمپکت پی سی 19 views

آموزش بازی گنشین ایمپکت

تیر 5, 1401
0 نظر

با عمل کردن به این نکات با سرعت چشمگیری پیشرفت کنید – آموزش بازی گنشین ایمپکت

بازی های رایانه ای یکی از جذاب ترین سرگرمی هایی هستند که می توانید ساعت ها به آن مشغول شوید و فارغ از دردسرهای دنیای واقعی، چند ساعتی را فقط لذت ببرید. با این وجود از آنجایی که انسان ذاتا شخصی رقابتی است و همواره سعی در بهتر شدن دارد، گاهی این لذت بنا به دلیل ذکر شده نادیده گرفته می شود. به همین دلیل است که سایت ها و افراد زیادی سعی در ارائه نکاتی دارند تا به افراد جهت بهبود در بازی مورد نظر کمک کنند. به همین دلیل در این بخش قصد داریم تا به آموزش بازی گنشین ایمپکت یکی از بازی های محبوب کنونی بپردازیم. بنابراین اگر شما هم از جمله طرفداران و یا پلیرهای این بازی هستید و قصد دارید تا سطح بازی خود را بهبود بخشید، تا پایان این بخش ما را همراهی کنید.
همانطور که مطمئنا می دانید بازی گنشین ایمپکت طی مدت زمانی که عرضه شده است، موفق به جذب پلیرهای زیادی از سراسر دنیا شده است. به همین دلیل رقابت و پیشرفت در این بازی مشروط به عمل کردن به یک سری نکات می باشد. انتخاب این موضوع با شما است که آیا می خواهید خودتان با تجربه تمامی نکات را یاد بگیرید و یا اینکه از نکاتی که ما در سایت فاکس جم برایتان گردآوری کرده ایم استفاده نمایید.

 

آموزش گنشین ایمپکت

 

کاراکتر خود را به درستی انتخاب کنید

اگر مدت زیادی است که بازی را آغاز کرده اید شاید این نکته سود چندانی برایتان نداشته باشد، با این وجود برای افرادی که قصد دارند به تازگی بازی را آغاز کنند، عمل کردن به این نکته اهمیت زیادی دارد. پیشنهاد ما این است که با توجه به سبک خود کاراکترتان را انتخاب نمایید. همچنین شما می توانید با مراجعه به پلتفرم هایی مانند یوتیوب اطلاعات کاملی را در خصوص نقاط ضعف و قوت هر کاراکتر کسب کنید. البته برخی افراد ترجیح می دهند این موضوع را به شانس بسپارند و از همان اول بازی، بدون توجه به قابلیت های کاراکتر، یکی از آن ها را انتخاب کرده و با این توجیه که مهارت مهم است و نه کاراکتر، بازی را آغاز می کنند؛ درست است که مهارت نقش عمده ای در پیشرفت در بازی هایی مانند گنشین ایمپکت دارد اما سبک بازی و کاراکتر شما نیز عاملی است که نباید به آن بی توجه باشید.
به عنوان مثال اگر باربارا را انتخاب کنید با هر بار حمله، ستون جون کاراکترهای دیگرتان نیز تا اندازه ای پر خواهد شد؛ چراکه ویژگی اصلی این کاراکتر شفابخشی است. اکنون خودتان قضاوت کنید که آیا درست است بدون توجه به قابلیت های کاراکتر، آن ها را انتخاب نمایید؟ بنابراین توصیه می کنیم پیش از انتخاب کاراکتر، حتما لیست کامل قابلیت های آن را مطالعه کنید.

 

دکمه ران را برای دویدن پشت سر هم فشار دهید

یکی دیگر از ویژگی های بازی امکان دویدن با کاراکتر می باشد. با وجود اینکه قابلیت منحصر به فردی نیست و تقریبا تمام کاراکترها در بسیاری از بازی ها این توانایی را دارند، اما در گشین ایمپکت این موضوع کمی متفاوت است. توجه داشته باشید که استامینای کاراکترها با یکدیگر فرق می کند. در این بخش قصد نداریم به طور به خصوص تنها به استامینا بپردازیم بلکه قصد داریم نکته ای را به شما بگوییم که شاید تا کنون از نظرتان پنهان مانده باشد.
اگر شما هم برای دویدن دکمه ران را نگه می دارید باید بگوییم که اقدام بهتری نیز می توانید انجام دهید. با پشت سر هم زدن دکمه ران ( tap زدن ) کاراکتر شما می تواند مسافت بیشتری را با همان استامینا طی کند. به زبان ساده اگر دکمه ران را نگه دارید، استامینای شما زودتر تمام می شود و مجبور خواهید بود تا پر شدن مجدد آن، صبر کنید. اما با پشت هم زدن دکمه ران، استامینای شما مانند روش قبل خیلی زود خالی نشده و روند آن کندتر خواهد بود. بنابراین ایندفعه حتما این تکنیک را استفاده نمایید.

واحدهای sigil به دست آمده را خرج کنید

نکته دیگری که در آموزش گنشین ایمپکت وجود دارد، این است که شما باید sigilهایی که جمع آوری کرده اید را به درستی خرج کنید. برای افرادی که نمی دانند sigil چیست باید بگوییم که یک ارز منطقه ای می باشد که معمولا در صندوق ها یافت می شود؛ دلیل تاکید ما در خرج کردن این ارز این است که بسیاری از پلیرها غرق در هیاهوی بازی شده و استفاده ارز مذکور را به کلی فراموش می کنند. شما می توانید در مغازه Mondstadt یا Liyueبه خرید آیتم های گوناگونی بپردازید که مطمئنا در طول بازی و مبارزه با دشمنانتان به دردتان خواهد خورد. در خصوص آیتم های خریداری شده توضیحات بیشتری را ارائه نمی دهیم و تجربه آن را به عهده خودتان می گذاریم.

 

آموزش بازی گنشین ایمپکت حرفه ای

 

در آپدیت کردن کاراکترهایتان دقت کنید

از دیگر مواردی که در آموزش بازی گنشین ایمپکت حرفه ای به آن می پردازیم، اشتباهی است که بسیاری از پلیرها مرتکب آن می شوند. در ابتدای بازی به این دلیل که آیتم های زیادی در اختیارتان است، ممکن است وسوسه شوید و بخواهید تمامی کاراکترهایتان را تا حد امکان آپدیت کنید. پیشنهاد ما به شما این است که هرگز این اقدام را انجام ندهید. دلیل این امر را در لول های( سطح های) بالاتر خواهید فهمید. با این وجود اگر نمی خواهید تا آن زمان منتظر بمانید، ما این موضوع را برای شما رمزگشایی می کنیم. همانطور که گفتیم در سطح های پایین و اوایل بازی، آیتم های گوناگونی در اختیارتان می باشد؛ حال اگر همه آن ها را برای ارتقای تمامی کاراکترها به کار ببرید، در سطح های بالاتر با کمبود آیتم مواجه خواهید شد. دلیل این امر آن است که در سطوح بالا شما بیش از هرچیزی باید به کاراکتر اصلی خود توجه کنید و ویژگی های او را ارتقا دهید اما اگر آیتم های خود را برای کاراکترهای دیگر هدر داده باشید، سرعت پیشرفتتان بسیار کند خواهد شد.

از پیشنهادات فروشگاه بازی غافل نشوید

همانند بسیاری از بازی های دیگر، گنشین ایمپکت نیز دارای فروشگاهی برای خرید آیتم های گوناگون می باشد. خرید از فروشگاه اجباری نیست اما یکی از مواردی است که می تواند سرعت پیشرفتتان را تا اندازه زیادی افزایش دهد. اگر قیمت بالای سایت ها برای خرید کریستال بازی به نظرتان ناعادلانه است؛ نگاهی به قیمت های فاکس جم بیاندازید. فاکس جم با فراهم آوردن بستری امن و ارائه قیمتی عادلانه این امکان را برای پلیرها فراهم کرده است تا واحدهای پولی این بازی و خرید پول بسیاری از بازی های آنلاین دیگر مانند خرید انسی پابجی نیو استیت و خرید سی پی کالاف دیوتی را خریداری نمایند.
نکته قابل توجه این است که خریدهای شما در کمترین زمان ممکن توسط تیم فاکس جم انجام می شود. بنابراین اگر قصد خرید آیتم های این بازی زیبا و جذاب را دارید، لحظه ای درنگ نکنید. کافی است تنها یک بار فاکس جم را امتحان کنید تا به مشتری دائمی ما تبدیل شوید.

 

راهنمای بازی Genshin Impact

 

روی نقشه نشانه گذاری کنید

نکته مهم دیگر در آموزش بازی گنشین ایمپکت پیشرفته استفاده از قابلیت pin گذاری است. این قابلیت که در اکثر بازی های دارای نقشه وجود دارد، مزایای گوناگونی را در اختیارتان قرار می دهد. اجازه دهید با ذکر مثالی این موضوع را برایتان توضیح دهیم. به عنوان مثال تصور کنید قصد دارید به بخش خاصی از نقشه بروید اما برای این کار نیازمند آیتم خاصی هستید. در چنین شرایطی می توانید آن بخش از نقشه را نشانه گذاری کنید تا بعدا پس از کسب آیتم مورد نظر به آن مراجعه کنید.

جمع بندی

نکات بالا که در رابطه با آموزش بازی گنشین ایمپکت گفتیم، شاید به نظر ساده بیایند اما در بسیاری موارد تفاوت یک پلیر خوب با یک پرو پلیر توجه به همین موارد است. بنابراین با رعایت موارد ذکر شده شانس خود را برای پیروزی در مبارزات و پیشرفت در بازی تا اندازه زیادی افزایش دهید. همانطور که در بخشی از مقاله اشاره شد، می توانید با خرید آیتم های گوناگون به کمک فاکس جم، سرعت پیشرفت خود را تا اندازه زیادی بالا ببرید. همچنین امکان خرید کریستال گنشین ایمپکت و خرید جم فری فایر نیز به راحتی امکان پذیر است. اگر شما هم نکته ای در رابطه با آموزش بازی گنشین ایمپکت دارید در بخش دیدگاه ها بنویسید تا سایر افراد نیز از تجربه شما بهره مند شوند.

 

باربد 0 مقاله منتشر کرده است

مقالات مشابه

مطالب به درد بخور برای شما

نظرات

تعامل و گفتگو با کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *