تماس با ما

راه های ارتباطی

آموزش بازی فری فایر حرفه ای 40 views

آموزش بازی فری فایر

تیر 6, 1401
0 نظر

آموزش بازی فری فایر موضوعی است که در این نوشته تصمیم به ارائه آن را داریم. بازی هایی در سبک این بازی این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند و تبدیل به یکی از پر طرفدارترین سرگرمی های افراد در گروه های سنی مختلف شده اند.
بازی فری فایر (Free Fire) یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری به حساب می آید و جالب است بدانید که این بازی بیش از 500 هزار بار از گوگل پلی استور دانلود شده است. این بازی جذاب را می توانید هم در گوشی موبایل و هم در کامپیوتر انجام دهید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.
از آن جایی که بازی فری فایر (Free Fire) کمی پیچیده است، تصمیم گرفتیم در این نوشته به اموزش بازی فری فایر در گوشی و همچنین اموزش بازی فری فایر در کامپیوتر بپردازیم. علاوه بر این برخی از ترفندهای مهم و اساسی در این بازی مانند آموزش جم گرفتن در بازی فری فایر، آموزش تنظیمات بازی فری فایر و … را نیز بیان و بررسی خواهیم کرد. همچنین برای آشنایی بیشتر با این بازی در این نوشته فیلم آموزش بازی فری فایر را نیز برای شما قرار داده ایم. بنابراین اگر شما هم از طرفداران بازی های کامپیوتری خصوصا بازی فری فایر هستید پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

 

فیلم آموزش بازی فری فایر

 

آموزش بازی فری فایر حرفه ای

نکات مهم در آموزش بازی حرفه ای در فری فایر به شما کمک می کند تا بتوانید با تمامی ترفندهای خاص این بازی آشنا شده و از انجام این بازی لذت بیشتری ببرید. اگر در این بازی تازه وارد هستید بهتر است قبل از آموزش فری فایر در مورد کلیات فضای این بازی اطلاعاتی داشته باشید و با محیط بازی آشنا شوید.
در بازی فری فایر نیز مانند اغلب بازی های سبک بتل رویال در ابتدای بازی شما در یک جزیره فرود می آیید. در این جزیره شما باید برای بقا با 49 بازیکن دیگر رقابت کنید. شما می توانید نقطه فرود آمدن خود در جزیره را انتخاب کنید و بعد از فرود باید به دنبال اسلحه و سایر منابع مورد نیاز برای رقابت بگردید.
آموزش ترفند بازی فری فایر شامل انتخاب بهترین نقطه برای فرود آمدن در جزیره، انتخاب مناسب ترین کاراکتر، انتخاب سلاح و منابع مورد نیاز، نحوه صحیح شلیک کردن، نحوه استتار درست و … می شود. با کمک این ترفندها می توانید در این بازی پیروز شوید.

آموزش تنظیمات بازی فری فایر

یکی از نکاتی که در ابتدای این بازی باید به آن توجه کنید باز نکردن چتر نجات است. اگر همان ابتدای فرود چتر نجات را باز کنید سرعت شما بسیار کند می شود و دشمنان زودتر از شما به زمین می رسند. بهتر است چتر نجات خود را باز نکنید تا شما سریع تر به زمین برسید و زودتر از دشمنان به دنبال سلاح و …. بروید. زمانی که نزدیک زمین شوید چتر نجات خود به خود باز می شود و نیازی به نگرانی در این مورد نیست.
در این بازی شما می توانید کاراکترهای مختلفی را انتخاب کنید. باید توجه داشته باشید که هریک از این کاراکترها توانایی های خاص خود را دارند و شما می توانید با استفاده از توانایی های شخصیتی که انتخاب کرده اید بازی را به بهترین شکل پیش ببرید. به همین دلیل انتخاب کاراکتر صحیح یکی از مهم ترین قدم ها در این بازی می باشد.
یکی دیگر از نکات مهم در آموزش بازی فری فایر (Free Fire) استفاده صحیح از مینی مپ این بازی است. در مینی مپ می توانید تک تیراندازهایی که شما را نشانه گرفته اند ببینید. همچنین در مینی مپ می توانید مسیری که رقبای شما در حال تیر اندازی هستند مشاهده کنید. می توانید از سایر رقبا به عنوان پوشش استفاده کنید و از پشت آن ها تیر اندازی کنید. در صورتی که از مینی مپ به درستی استفاده کنید شانس برنده شدن شما در این بازی بسیار زیاد خواهد شد.

 

اموزش بازی فری فایر در گوشی

 

آموزش ترفند بازی فری فایر

استفاده درست و به موقع از دوربین اسلحه نیز یکی از موارد مهم در آموزش بازی فری فایر حرفه ای است. در این بازی زمانی که دشمنی در تیر رس شما قرار داشته باشد، نشانگر اسلحه شما تغییر رنگ می دهد. در این زمان شما می توانید توسط نشانگر اسلحه خود مناطقی را که احتمال می دهید دشمن در آنجا قرار دارد، اسکن کنید.
بعد از اینکه از مکان رقبا مطلع شدید باید بتوانید به درستی و به موقع شلیک کنید. بدیهی است که شلیک به موقع و بدون لرزش یکی از مهم ترین موارد در اموزش بازی حرفه ای در فری فایر به حساب می آید. کیفیت این بازی بسیار بالا است و شما می توانید به راحتی از امکانات آن لذت ببرید. با انتخاب زمان مناسب برای شلیک و استفاده درست از دوربین تفنگ می توانید به راحتی شلیک کرده و دشمنان خود را از بین ببرید.
موضوعی که باید در آموزش بازی فری فایر مکس به آن توجه داشته باشید این است که شرط برنده شدن در این بازی زنده ماندن است. بنابراین نباید تمام تمرکز خود را روی کشتن دشمنان قرار دهید. گاهی نیز باید عقب نشینی و یا استتار کنید تا زنده بمانید. وقتی به درستی از دوربین گوشی خود استفاده کنید می توانید در برخی از جنگ ها داخل نشوید و اجازه دهید دشمنان یکدیگر را از بین ببرند. موضوع مهم این است که شما باید تنها کسی باشید که از بین آن 49 نفر دیگر زنده می ماند.

آموزش بازی فری فایر موبایل

از ترفندهای خاص این بازی این است که بعد از فرود آمدن باید سریعا بدوید و یا در صورت امکان از وسایل نقلیه استفاده کنید و از شهرها دور شوید. بهتر است از جنگ های شلوغ و شدید در ابتدای بازی کناره گیری کنید و خودتان را به جاهای خلوت برسانید.
از دیگر موارد مهم در آموزش بازی فری فایر حرفه ای می توانیم به نحوه استفاده کردن از اشیا برای استتار کردن خود اشاره کنیم. در این بازی شما می توانید پشت سربازهای دشمن و یا پشت ساختمان ها پنهان شوید. اما زمانی که در تیررس دشمن قرار گرفتید بهتر است به صورت دایره ای حرکت خود را ادامه دهید.
به یاد داشته باشید که تحرک داشتن در این بازی اهمیت زیادی دارد. شما نمی توانید تمام تایم بازی را گوشه ای پنهان شوید. باید به دنبال سوژه ها بروید و دشمن را از پا در آورید.
موضوع دیگری که در آموزش ترفند بازی فری فایر به آن اشاره می شود استفاده از مهماتی است که توسط هواپیماها ارسال می شود. تنها یک بازیکن می تواند از این مهمات استفاده کند و به همین دلیل برای به دست آورده این مهمات باید سریع و به موقع عمل کنید.

 

اموزش بازی فری فایر در کامپیوتر

 

آموزش جم گرفتن در بازی فری فایر

آموزش جم گرفتن در بازی فری فایر نیز یکی دیگر از موضوعات مهم در این بازی به حساب می آید. در این بازی برای به دست آوردن سلاح، مهمات، منابع و … به جم یا الماس نیاز دارید. شما در این بازی حتما باید برای زنده ماندن به روز رسانی هایی را انجام دهید و برای این کار به جم نیاز است.
برای به دست آوردن جم می توانید با شرکت در بازی های دو نفره و برنده شدن در این بازی ها به الماس دست پیدا کنید. راه دیگر نیز خرید جم فری فایر است. خرید جم فری فایر با ایدی به شما کمک می کند تا به راحتی و در اسرع وقت مقدار جم مورد نیاز برای اول شدن در این بازی را به دست آورید.

اموزش بازی فری فایر در کامپیوتر

از دیگر ترفندهای خاص این بازی که باید در آموزش بازی فری فایر مکس به آن توجه شود استفاده نکردن از وسایل نقیله در حد امکان است. وسایل نقلیه سر و صدای زیادی دارند و سبب می شوند دشمنان از جای شما با خبر شوند. بهتر است فقط در موارد ضروری از این وسایل استفاده کنید.
استفاده درست از زره نیز موضوعی مهم در آموزش بازی فری فایر (Free Fire) است. اهمیت استفاده از زره بسیار زیاد است تا جایی که بهتر است قبل از پیدا کردن اسلحه برای پیدا کردن زره تلاش کنید. خصوصا به یاد داشته باشید که محافظت از سر در این بازی برای زنده ماندن بسیار مهم است.

 

آموزش بازی فری فایر موبایل

 

جمع بندی

در این نوشته به اموزش بازی فری فایر در گوشی و همچنین اموزش بازی فری فایر در کامپیوتر پرداختیم. مواردی که در این نوشته بیان و بررسی کردیم از جمله مهم ترین موارد در آموزش بازی فری فایر (Free Fire) محسوب می شوند. شما می توانید با رعایت این موارد در طول بازی از انجام یک بازی حرفه ای و برنده شدن در آن لذت ببرید.
همچنین برای آشنایی بیشتر شما با ترفندها و نکات خاص این بازی فیلم آموزش بازی فری فایر را نیز در این مطلب قرار داده ایم تا به صورت تصویری با این بازی جذاب آشنا شوید.

برای خرید سی پی کالاف دیوتی و خرید کریستال گنشین ایمپکت کلیک کنید.

باربد 0 مقاله منتشر کرده است

مقالات مشابه

مطالب به درد بخور برای شما

نظرات

تعامل و گفتگو با کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *